1. Otevřte v programu Promotic rozpracovaný projekt
(ve stavu, který byl minulé cvičení dosažen),
2. Otevřte v Nápovědě Promoticu Učebnici tvorby aplikace,
3. Podle pokynů v nápovědě pokračujte v tvorbě a úpravách Vašeho projektu
definicí datových proměnných a využijte je pro vazby objektů,
ovládání vlastností objektů a ovládání animačních efektů,
4. Rozpracovaný projekt uložte do pracovního adresáře (případně na další
paměťové médium), aby jste mohli v tvorbě dále pokračovat další cvičení.
5. Sejměte okno definic dat projektu do schránky pomocí PrintScreen a ze schránky
vložte obrázek obrazovky do Malování a uložte ho do pracovního adresáře (C:/USR)
jako soubor pod názvem cv20xxx.jpg, png nebo bmp kde xxx nahradíte svým příjmením.
6. Soubor s obrázkem odešlete e-mailem na adresu vyučujícího.